OT: kontrarevoluce - bylo Dalsi solarni report

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Úterý Březen 5 22:36:04 CET 2013

Ano s ignoraci "az kam to jde" souhlasim. Komin si vymetam sam a
nepotrebuju na to razitko apod.  Jenze to jaksi nijak nebrani vzniku
dalsich paskvilu. Mne slo spis o systemovou zmenu, aby podobne
nesmysly nevznikaly a tudiz nebylo potreba odporu. Ale asi je pravda,
ze to je prilis iluzorni..  Jako dalsi mozna varianta muze mozna byt
na/vystudovat pravo a soustavne podobne veci napadat u ustavniho soudu
s odkazem prave na Listinu pripadne Ustavu.

Protoze se mluvilo o bolsevizmu, tak mi k tomu v kontextu prislo
vhodne pouzit slovo kontrarevoluce "V praxi komunistických režimů byly
kontrarevolucemi označovány také pokusy o demokratizaci či obnovu
demokratického politického režimu".

PK