OT: kontrarevoluce - bylo Dalsi solarni report

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Úterý Březen 5 20:42:52 CET 2013

Smejdu je samozrejme vic. Ministr je loutka.
Premyslel jsem uz nekolikrat, jak by se podobnym zverstvum dalo
zabranit, jenze zatim jsem na nic obstojneho neprisel. Krom toho, ze
by clovek infiltroval. Ale naprosto bez muceni se priznam, ze bych
nemel zaludek tam s nimi kvuli rozvraceni sedet, Krom toho by nas
muselo byt asi vic infitrovanych, coz bez strany nebude mozne.

Pokud nekdo ma napad, nebo informace, jak podobnemu UCINNE celit, rad
pridam ruku k dilu. Prosim jen relevantni napady. Nasili a podobne
absurdity neni reseni.

Zaroven prosim aby vlakno skoncilo k dnesni pulnoci. At s tim nema
admin praci :)

PK

P.S.
Zpravy v TV byly samozrejme nadsazka - dotaz na duraz "pratelskeho"
setkani... :)