RE: Kouzla s obrazky (bylo: Re: Náhrada tranzistorů ze SSSR (Re: Jméno firmy))

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Úterý Únor 26 07:50:23 CET 2013

A vůbec nejlepší jsou jedinci, kteří sračkoidní jpeg z webkamery, co má velikost asi tak 50kB vrazí do Wordovského dokumentu, protože tam ho umí zvětšit, aby byl vůbec  vidět. Následně takový minimálně 400kB dokument pošlou mailem s tím, že prosí ten obrázek vystavit kdesi na webu  :-)))

Jakub Šerých