Re: Re: Kouzla s obrazky (bylo: Re: Náhrada tranzistorů ze SSSR (Re: Jméno firmy))

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Úterý Únor 26 00:54:17 CET 2013

To bude tím, že nezažili příkazovou řádku a diskety, to si člověk panebože
rozmyslel,
co při rychlosti stovek kB na tu disketu nahraje jak to zabalí a jestli to
je vůbec nutné...

V dnešní době velikosti disků a usb flashek, se tomu snad nedivím.

No a to, že obrázek nejde zazipovat, je celkem častý dotaz, spousta lidí
netuší není jim

to jasné, že už jpg je díky svému principu zkomprimovaný a víc to jen stěží
půjde......

Nám to přijde, divné a nelogické, ale zas bych to bral z té strany těch lidí
co to používají

i když je to k vzteku... samozřejmě zde v konferenci by to neměl být snad až
takový

problém, ale zase tu může být někdo kdo se učí začátečník a tak.....

Kamarád na mě taky tuhle koukal, když chtěl po mě ať mu dám vědět až pojedu
na

Rozkoš na windsurfing co tam je za ptáky (profesionálně je fotí), když jsem
mu sdělil,

že pro mě je to většinou pták obecný a dál to rozlišuji maximálně na velký,
malý ještě

třeba hodně barevný, tak s povzdechem prohlásil, že mu teda bude stačit
jestli jich tam

líta hodně nebo málo :-D (Princip prostě stejný, jen mě to tak nezajímá a
prostě mám

jiné technické zájmy :-)

Zdeněk Aster