Re: Kouzla s obrazky (bylo: Re: Náhrada tranzistorů ze SSSR (Re: Jméno firmy))

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Úterý Únor 26 08:54:28 CET 2013

Možná by neškodilo z této diskuze udělat nějaký jednoduchý bodový
výstup. Já se na tohle necítím dostatečně řekněme erudován s tím, že
bych se přimlouval aby se na takovéto výměny obrzaových dat používaly
jejich běžné formáty, *djvu atp. jen pokud jinak nelze.
Miloš Dašek