(asi)OT: elektroliecba

Úterý Prosinec 10 18:22:39 CET 2013

Aha, jo máte pravdu, nějak tak to bylo nazýváno. A pomohlo mi to... i když - měl jsem asi 10 návštěv po týdnu a jak říkají Slováci - je otázne jestli by to ve stejné době neodeznělo tak jako tak...

Zdravím,
Kručinský

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Kubáč
Sent: Tuesday, December 10, 2013 5:44 PM
To: HW-news
Subject: Re: (asi)OT: elektroliecba

>Ač nejsem lékař, budu oponovat, na elektroléčbu jsem chodil v mládí s
>problémem  v koleni a nešlo o to jenom prohnat proud ale ten proud
>přepravoval léčivé  substance do kolenního kloubu.

To je terapeuticka iontoforeza - ma dva problemy - co do pacienta vpravovat - a jak hluboko to pronikne - rekneme rovnou ze az do kolena nepronikne nic - kdyby tomu bylo naopak - to by byl z hlediska normalniho fungovani organismu pruser jak mraky.

>Nervy sa prisposobia posobeniu el. prudu, zvysia toleranciu voci
>bolesti a ta je na par dni prec. Liecebny ucinok asi nulovy.

Hahaha - vzhledem k tomu ze signal se po nervech siri bud analogove jako vlny depolarizace - na vzdalenost stovek mikrometru  nebo "digitalne" jako akcni potencial - po cele delce nervu - tak lze rici pokud "elektrolecba"
neskube svalem, nebo neprijemne neboli (oboji je znamka drazdeni nad prah akcniho potencialu) tak je k ......

Realna ucinnost elektrolecby spociva v tom, ze pacientum se kterymi uz neumime nic udelat dame zdani pece, aby se necitili uplne blbe ...

Zdravi Petr Kubac