(asi)OT: elektroliecba

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Prosinec 10 16:40:08 CET 2013

Mé 2 děti měli problém s úponem na achilovce, elektroléčba pomohla přímo
raketovým tempem.

Člověk je elektrický stroj, nejde jen o blbé působení el proudu, ale tělo má
vnitřně nějaký oscilátor, kmitá na různých kmitočtech, různě rezonuje na
externí podněty a jen díky tomuto vlastně může fungovat pulsní
magnetoterapie i elektroléčba.

Jistě znáte rozdíl mezipřechodovým dějem a ustáleným stavem.

----- Původní zpráva -----
Od: Pavel Kadečka

Já bych do toho nešťoural, nebo jako technik usoudíte, že to nemůže mít
žádný léčebný efekt a všechna elektroléčba bude k ničemu ;)

P.K.

2013/12/10 Jozef Racek <jozef_racek na tempest.sk>

Chodim na elektroliecbu, maju tam nieco taketo:
http://www.egamed.sk/sk/301/produkty/rehabilitacia/kombinovana-terapia/phyaction-cl/index.htm
Pustaju do mna 4 elektrodami okolo 28 mA s frekvenciou 4 kHz, modulaciou
100Hz AM a 100%, vektorovo s dobou otocenia 8 sekund.
Sirky impulzov pise 124 us.

Chcel by som k tomu najst blizsi popis ( alebo podobnym pristrojom ),
ale ako to uz pri medicinskych pristrojoch byva zvykom, vsetko je slusne
utajene a nedostupne...
Nenajde sa k tomu nejaky navod na pouzivanie, lepsi technicky popis...
Google mi nedava relevantne vysledky, alebo sa ho neviem korektne spytat...

Dodo