(asi)OT: elektroliecba

Petr Kubáč petrkubac na 802.cz
Úterý Prosinec 10 17:43:54 CET 2013

>Ač nejsem lékař, budu oponovat, na elektroléčbu jsem chodil v mládí s
>problémem
> v koleni a nešlo o to jenom prohnat proud ale ten proud přepravoval léčivé
> substance do kolenního kloubu.

To je terapeuticka iontoforeza - ma dva problemy - co do pacienta
vpravovat - a jak hluboko to pronikne - rekneme rovnou ze az do kolena
nepronikne nic - kdyby tomu bylo naopak - to by byl z hlediska normalniho
fungovani organismu pruser jak mraky.

>Nervy sa prisposobia posobeniu el. prudu, zvysia toleranciu voci bolesti
>a ta je na par dni prec. Liecebny ucinok asi nulovy.

Hahaha - vzhledem k tomu ze signal se po nervech siri bud analogove jako
vlny depolarizace - na vzdalenost stovek mikrometru  nebo "digitalne" jako
akcni potencial - po cele delce nervu - tak lze rici pokud "elektrolecba"
neskube svalem, nebo neprijemne neboli (oboji je znamka drazdeni nad prah
akcniho potencialu) tak je k ......

Realna ucinnost elektrolecby spociva v tom, ze pacientum se kterymi uz
neumime nic udelat dame zdani pece, aby se necitili uplne blbe ...

Zdravi Petr Kubac