OT: realny zivot s globalizatory v dnesnim svete...

Zdenek zdej na atlas.cz
Čtvrtek Duben 11 12:18:23 CEST 2013

A ten příkaz v bance s částkou 0 Kč proběhl?

Zdeněk

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of kral.j na centrum.cz
Sent: Thursday, April 11, 2013 8:54 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: OT: realny zivot s globalizatory v dnesnim svete...

Zážitek (osobní !) minimálně 15 let starý. Dostal jsem upomínku od VZP na
zaplacení dlužné částky 0,- Kč. A k tomu příslušnou složenku. Na blbosti ale
nemám čas, tak jsem to vyhodil. Po nějaké době přišla upomínka s výhružkou.
Tak jsem rozhodl ze sebe udělal blbce a šel s tou složenkou na poštu, že mi
ta sranda za tenkrát tuším 12,- Kč stojí. Ale neuspěl jsem a za blbce jsem
opravdu byl. Na pobočce VZP jsem se dozvěděl, že ta nula vyšla z nějakého
zaokrouhlení a dokud to nezaplatím, tak to oni neumí spárovat a pořád mi tam
ten dluh bude viset. Nezbylo, než dát příkaz do banky a teprve pak se to
podařilo zlikvidovat.
Král