OT: realny zivot s globalizatory v dnesnim svete...

Čtvrtek Duben 11 09:34:36 CEST 2013

Mně chodila složenka SIPO
http://cs.wikipedia.org/wiki/SIPO(http://cs.wikipedia.org/wiki/SIPO)
Měl jsem tam jen platbu za telefonní pevnou linku (ostatní platby platím
jinak).
Složenky platím spořitelním platbomatem.
Pevnou linku jsme zrušili, já jsem platbomatem zaplatil poslední platbu za
telefon
a myslel jsem, že už mi ta složenka SIPO přestane chodit. Další měsíc mi
opět přišla
složenka SIPO, tentokrát na 5Kč. Na poště mi vysvětlili, že je to poplatek
za tu minulou složenku, resp. za platbu bankomatem. A pokud tu složenku zase

zaplatím bankomatem, přijde mi další měsíc zase složenka na 5Kč (atakdále až

do úplného zblbnutí). Tak jsem to zaplatil raději hotově na poště, stálo mne

i s poplatkem za platbu v hotovosti asi 30Kč.
Asi se nechám přeložit mezi normální lidi do Bohnic.