OT: realny zivot s globalizatory v dnesnim svete...

Na navrhpcb na gmail.com
Čtvrtek Duben 11 14:52:54 CEST 2013

staci poslat 1 kc a je to (ne ze by neslo poslat 1 haler, u nekterych bank je ale minimum 1 kc), kazdy svepravny ma nulove bankovni poplatky, nez kverulovat kvuli kravine

Odesláno z iPadu