Proudovy omezovac 4A

Slavomir Tomascik stomascik na gmail.com
Úterý Duben 2 20:51:10 CEST 2013

Jedna polovica bude ovladat LED, ale urcite jeden bude
zosilnovat signal z rezistora.
V kazdom pripade je vhodne vymenit osadenu cievku, nakolko sa
dost hreje. Kolega Vicek tu daval info pomerne nedavno.

A v com je problem pridat napetovy delic pred voltmeter? Len
preskrabat prepoj na desatinnu ciarku, a pripojit na iny pin
LED. To by neslo?

Slavo T.