Proudovy omezovac 4A

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Úterý Duben 2 19:59:15 CEST 2013

Ano, LM358 je tam, ale myslel jsem ze je tam kvuli indikaci nadproudu -
jako komparator k ovladani tech SMD ledek.

Delam pro synovce takovy jednoduchy "laboratorni" zdroj a krabicce je
misto i pro 7 segment LED--meter na mereni proudu.
Ale narazil jsem na to, ze zakladni rozsah toho V-metru je 1,99 V.
Bohuzel s tim nejde nic udelat, na V-metru je jen cerny plivanec :-(