Proudovy omezovac 4A

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Úterý Duben 2 21:39:56 CEST 2013

Dne 2.4.2013 20:51, Slavomir Tomascik napsal(a):
> Jedna polovica bude ovladat LED, ale urcite jeden bude zosilnovat
> signal z rezistora.
> V kazdom pripade je vhodne vymenit osadenu cievku, nakolko sa dost
> hreje. Kolega Vicek tu daval info pomerne nedavno.
A to jsem nejak nezaregistroval, projdu to jeste...

> A v com je problem pridat napetovy delic pred voltmeter?

Voltmetr je v pohode, tam se da delic.
Ale A-meter. Potrebuju prave ten signal za zesilenim z bocniku.
Nejak jsem nedomyslel, pravda  v pouzdre jsou 2x OZ. Jdu to ocuchat.
Jsem nejak jeste poznamenany dobou MAA501, 502, 741..... 8 nozicek 1x
OZ  .-(

> Len preskrabat prepoj na desatinnu ciarku, a pripojit na iny pin LED.
> To by neslo?

Desetinou bodkou nelze hnout, je to v multiplexu a multiplexovana je i
bodka. A display zality .... jen 11 vyvodu (3 x cislo  +   7+1 segment)