elektrokolo

Cihak na dkv.cst.cd.cz Cihak na dkv.cst.cd.cz
Středa Září 19 07:16:54 CEST 2012

Přesně tak. Nevím kdo takovou hloupost vymyslel. Pokud už kolo má a je s ním spokojen dal bych mu na něj tu sadu na přestavbu. Ta moje řídící jednotka funguje tak, že dokud jí pedálomat nepřipojíte tak ho nevyžaduje.

	Martin.