elektrokolo

Středa Září 19 06:24:14 CEST 2012

To je ten pedalovy asistent, to by letelo jako prvni... Ridici jednotky
motoru se daji pomerne slusne konfigurovat a tahle "funkce" jde urcite
vypnout, jen je potreb specialni kabel a SW, prace na minutu... Je
otazka, jestli bude jednodusi najit firmu, co to udela, nebo udelat
elektronicky udelator ;-)