elektrokolo

Ales Filip nostromo na khnet.info
Středa Září 19 10:58:27 CEST 2012

Dobrý den,

Zítra to kolo jeeme koupit, tak z něj opíšu všechno, co půjde, a zkusím
to dohledat na internetu. Když se to ale vypne, tak čím bude ten motor
zapínat? Na druhou stranu je ten pedálový asistent dobrý na to, že se
motor zapne až za jízdy, a ne aby se na něj rozjížděl.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora