Instalace pod Linuxem (bylo: Test svietidiel)

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Září 7 16:28:29 CEST 2012

"Nějakých těch prográmků" je řekněme několik desítek, tím myslím
skutečně uživatelské aplikace. Nebudu to  počítat. PC používám ke všemu
možnému, primárně v povolání.

Ale nechme toho, moje zkušenost je prostě taková, jak jsem popsal.
Chápu, že desítky let trvající neuvěřitelná masáž mrkwosoftu spojená s
odpudivými frázemi typu "každý", "všichni" a podobnými bláboly musí
zanechat nějaké následky, dokonce i podvědomé (tj. aniž si to člověk
připouští).

Pozoroval jsem to dlouho i sám na sobě, na manipulaci je prostě "velký
byznys" založený a mj. právě proto ho tak nemám rád.

---
Jirka