Instalace pod Linuxem (bylo: Test svietidiel)

Petr Tošovský PetrTos na altopro.cz
Pátek Září 7 16:39:01 CEST 2012

Osobne si myslim, ze s tim manipulace nema moc spolecneho. Bavili jsme
se o postupech a snadnosti pouziti. Reagoval jsem prave proto aby vas
vyrok nebyl manipulativni, ze jen ten jediny system to ma spravne a
nejlepe. Chtel jsem to uvest na realnou rovinu.

Tosa