Instalace pod Linuxem (bylo: Test svietidiel)

Petr Tošovský PetrTos na altopro.cz
Pátek Září 7 15:54:48 CEST 2012

Ja se na linux tesil a dal jsem mu sanci stejne jako onehda wek a
pochopil jsem co mel tenkrat za tezkosti. V soucasne dobe je to 6
mesicu co jsem spravcem domaciho serveru a uz jsem si prosel kde cim.
Vcetne ne tak bezproblemovych aktualizaci ktere popisujete opet jako
snadne. Neni tomu tak vzdy.
Jedine co jsem chtel rici je to, ze to takova beztarostna zalezitost
urcite neni.
Nevim co na svem desktopu delate, ale pokud mate nainstalovany
kancelarsky balik, browser a nejaky ten programek k dobru (vubec to
nemyslim nijak spatne), tak vas postoj chapu, na problemy nejspis
nenarazite. Takovahle konfigurace je jednoducha uz nejakou dobu u
kazdeho OS. Zbytek jsou uz osobni preference. Sam se ale citim, ze jsem
dal poctivou sanci jak Windows tak Linuxu a neoslavoval bych takhle
hrde ani jednu variantu.

Tosa