Jak jednoduse zapojit zalozni LiIon

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Pondělí Květen 21 21:25:37 CEST 2012

Ale pri tom vybijecim proudu na te baterce nebudete mit 4.2V (navic
lionka ma 4.1V max).

Pocitejte stredni napeti 3.6V. Takze byste musel mit buck-bost zdroj.

Ty dve lionky jsem uvedl prave proto, ze jste pozadoval napeti 4.2V!!

Pokud staci min tak tam dejte jen jednu - jen zmenite napeti na vstupu.

S pozdravem
Radek Vicek