Jak jednoduse zapojit zalozni LiIon

Petr King petr.king na atlas.cz
Pondělí Květen 21 20:19:05 CEST 2012

To se mi prave moc nelibi, davat tam seriove 2 lionky...
Dalsi vec je, ze by to melo byt malinke - cili Zajic je hezky, sam jsem
ho pouzival, ale predpoklada to vykonove odpory a kdesicosi.

Spinany zdroj tam dat, by nebyl problem, ale prijde mi to zbytecne cele
slozite. Kor, kdyz dneska opravdu kazda lion ma ochranny obvod a stoji
par korun. Proto bych se rad vyhnul slozitostem. Ta aku se muze nabijet
klidne tyden. Kdyby tady ubytek na diode nebyl kriticky, slo by to
vyresit elegantne diodama a odporem.

P.