Jak jednoduse zapojit zalozni LiIon

Martin Patka hwmp na semily.net
Pondělí Květen 21 21:41:03 CEST 2012

Zdravim,

jen takovej bleskovej napad - spinany zdroj se da koupit za necele $4
( napr.
http://www.dealextreme.com/p/mini-dc-dc-voltage-stabilizer-regulator-module-
red-126106 ),
pres ten spinany zdroj to zarizeni napajet cele a zalohu resit uz
na vstupni strane toho spinaneho zdroje. Pokud to ma byt opravdu jen
zaloha,  tak ubytek na diodach by na vstupni strane snad az tak moc
kriticky nebyl. Zvlast, pokud byste pouzil nejaky 7.4V pack
do telefonu/fotaku/kamery (na DX jich je take plno) a pripadne vybral i
nejake
schottky s co nejmensim ubytkem

Zatim nashle

--
Martin Patka                      network & server administrator