Re: LCR meter - konstrukce

Jiří Kučera fonolit na seznam.cz
Sobota Květen 5 08:35:10 CEST 2012

Ale vzdyt ja v podstate take, realne zmerena data audiofilu jsou na relanem zdroji s LM317 pripojenem na realnou sit.
Ciste puristicky, 317 , obecne linerani regulator,  nejak potlacuje zvlneni na vstupu , tusim se tato vlasnost vyjadruje jako RRR Ripple Rejection Ratio a 317 s 10uF C u Adj. uvadi 80dB, ovsem tim nejspise primarne mysli potlaceni 120Hz z napajeciho 60Hz napajeni, cimz se opet vracime k datum zmerenym audio nadsenci.
Ostatni odpoledne, tedy pokud bude zajem, ted jdu spat :-)

Jirka