Re: LCR meter - konstrukce

hutta.j na seznam.cz hutta.j na seznam.cz
Úterý Květen 8 23:22:10 CEST 2012

Na osciloskopu sum vypada jako bily sum, tedy pokud mohu duverovat tomu svemu strepu :-)
To by pak mohlo byt sumem z napajeni. Mohu poprosit o blizsi popis jak snizit sum zdroje ?

Zesilovace jsou realizovany s doporucenymi hodnotami odporu tedy pro 10x 1000/111 a 1000/10 pro 100x.
Jeste jsem se chtel zeptat , jak se resi prepinani u vice stupnovych zesilovacu s prepinanim zesileni pomoci zapinani/vypinani jednotlivych stupnu?
Oc mi jde,  kvuli rychlosti prepinani jsem uvazoval o pouziti CMOS analogovych switchu, ale pokud ma prepinac odpor rekneme 5ohm tak v 50ohm systemu na spinaci vznika nezanedbatelná ztrata. Problem by resilo pouziti rele, ale ty jsou pomale a velke.
Pokousel jsme se na internetu najit nejake vzorove reseni zesilovace s prepinannymi stupni, ale nejak nemohu nic najit.
Poradite?

Dekuji za pomoc
Hutta