VNWA 3 Vector Network Analyzer

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Neděle Červenec 8 20:17:10 CEST 2012

dovolim si nesuhlasit. Nove vektorove analyzatory stoja od nejakych low
costovych 30k, normalne vybavene 50k a high end 100k+ dolarov.
Ojazdene masiny v pouzitelnom stave stoja tiez stale tisice. Oni velmi
nestarnu a stale maju pomerne vysoku uzitkovu hodnotu. Jedine co treba
vymienat je crt obrazovka.
Takze mat doma pre amaterske potreby vektorovy analyzator ktory dokaze
aspon napodobit velke profi masiny za 2-3 tyzdnovy plat je podla mna
velmi dobra cena. Ako sme uz viac krat rozoberali, mat k dispozicii
taketo merania robi z vf techniky dlhodobo propagovanej ako ducharina
pre par zasvatenych uplne normalnu obvodarcinu ako kazda ina.
Na univerzite som sa tiez naucil ze je to ducharina, nastastie som este
pocas studia mal moznost odist do zahranicia a zistil ze to tak vobec
nie je :-)
b.