Optoclen v zavernem smeru.

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Srpen 28 11:51:52 CEST 2012

 28.8.2012, 11:40:52

1) Vi buh. Bude zalezet na konkretnim kusu, okolni teplote, smeru
vetru atd. Pouzit v tomto pripade schottyho diodu mi prijde dosti
diskutabilni (no spise jako blbost). S normalni 1N4148, BAS16, atd.
by vysledek byl mnohem jistejsi a asi i levnejsi.
2) To Ur predepsane vyrobcem bych teda neprekracoval. To ze to u jednoho
kusu drzi, neznamena ze to bude drzet u fsech a za vsech pracovnich
podminek, popr. se prekroceni treba nemusi projevit hned a fatalne,
ale postupnym poklesem emisni ucinnosti.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz