Optoclen v zavernem smeru.

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Úterý Srpen 28 12:43:20 CEST 2012

U toho prvniho zapojeni jsem tam dal tu BAT48 ja, protoze jsem ji mel po
ruce. V realu je v jednom zapojeni BAS16, jinde neni zadna, proto jsem
delal i tu verzi 2.
Budu muset to zapojeni upravit a omezit to napeti v zavernem smeru.
Ted tady mucim jeden optoclen 30V a zatim drzi, ale riskovat to nebudu.

Martin Hanek