OT: HP Pavilion DV6 - trocha te negativni publicity

Na navrhpcb na gmail.com
Čtvrtek Srpen 2 11:59:57 CEST 2012

2. 8. 2012 v 11:35, Jiri Foldyna <jiri.f na avizo.cz>:

> Ale samozřejmě, vždyť o tom je celé vlákno, tedy že občas může být u některých méně seriozních prodejců problém s uplatněním záruky.
> Teď  je ale řeč o tom, jestli tento přístup má oporu v zákoně, nebo ne.
> JF

Ono nakonec stačí zavolat si na čoi a co myslite že odpoved bude: "nakoupil jste na IČO? Aha nemuzeme to kontrolovat ani ulozit pokutu za nedodržení 30 denni lhůty". :-)

Schvalne si to nekdy zkuste, to je ta praxe :-)

To nema se zákonem co delat, alba jiste dobře ví co je v zákone a nedělala by nic proti zákonného :-) protoze by za to automaticky dostala prinejmensim pokutu od čoi a to by urcite nebyla mala suma.