OT: HP Pavilion DV6 - trocha te negativni publicity

Radek Benedikt benedikt na lphard.cz
Čtvrtek Srpen 2 15:19:43 CEST 2012

> Nedavno jsem byl v Alze na reklamacich pro novou lahev CO2 a panovi prede
mnou vysvetlovali, ze to ze ma notebook na reklamaci uz sesty tyden je
vlastne v poradku, protoze si kupoval pocitac jako firemni... nerikam,
jestli na to meli ci nemeli pravo, jen takova poznamka jak to tam realne
provozuji...
> Ale samozřejmě, vždyť o tom je celé vlákno, tedy že občas může být u
některých méně seriozních prodejců problém s uplatněním záruky.

ALZU už raději na ICO neeee. Kolega si k nejake blbine co jinde nemeli
prihodil fotak. Po vybaleni z krabice nesel, ALZA odmitla reklamaci, tak jak
je to bezne u kterekoliv našeho bezneho dodavatele v ramci "předprodejního
servisu" tj. vymenu kus za kus. Místo toho to slo do servisu, tahlo se to
dost dlouho, nikdo se k nicemu nehlasil... Ještě ze to nebylo pro nejakeho
zákazníka, ten by to nefunkcni nekoupil a sel jinam a co s tim pak na krame.
Radeji nekomentovat.

Radek (benedikt2hw.cz)