OT: HP Pavilion DV6 - trocha te negativni publicity

Jiri Foldyna jiri.f na avizo.cz
Čtvrtek Srpen 2 11:35:59 CEST 2012

Dne 2.8.2012 11:29, V P napsal(a):
> Nedavno jsem byl v Alze na reklamacich pro novou lahev CO2 a panovi prede mnou vysvetlovali, ze to ze ma notebook na reklamaci uz sesty tyden je vlastne v poradku, protoze si kupoval pocitac jako firemni... nerikam, jestli na to meli ci nemeli pravo, jen takova poznamka jak to tam realne provozuji...
>
> V.

Ale samozřejmě, vždyť o tom je celé vlákno, tedy že občas může být u
některých méně seriozních prodejců problém s uplatněním záruky.
Teď  je ale řeč o tom, jestli tento přístup má oporu v zákoně, nebo ne.
JF