MCU na Dalekom Vychode, was: kde vsade sa pouzivaju "bezne" MCU

j s jarin.hw na gmail.com
Čtvrtek Březen 31 12:26:42 CEST 2011

A nemoze to byt skor tym, ze nie ze by absentovalo kvalitne vyvoje
prostredie, ale chybalo by vyvojove prostredie, ktore sa da ukradnut?
Z roznych prejavov cinskej natury mi to pripada tak, ze co sa neda
ukradnut, to sa nepouziva. Napokon, tato natura je bezna aj v nasich
koncinach.

Ako pouzivatel MCU od Microchipu neplacem za tym, ze ich nepouzivaju cinania.
Inak PIC-ka su mozno oblubene aj v Indii, teda zvlast tie starsie,
trebars PIC16 alebo dsPIC30 - teda stare vybehove a neprespektivne
typy. Pocet indickych studentov na microchip forach je najvyssi prave
v tychto kategoriach.

J.S.