MCU na Dalekom Vychode, was: kde vsade sa pouzivaju "bezne" MCU

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Březen 31 12:41:05 CEST 2011

>Inak PIC-ka su mozno oblubene aj v Indii, teda zvlast tie starsie,
>trebars PIC16 alebo dsPIC30 - teda stare vybehove a neprespektivne
>typy. Pocet indickych studentov na microchip forach je najvyssi prave
>v tychto kategoriach.

Ak som to dobre pochopil, v Indii su ti studenti pod pomerne vysokym tlakom: maju zufaly nedostatok informacii a kvalitnych ucitelov (t.j. sa pomerne lahko presadia aj ti nekvalitni, ktori ucia dokola to co sa sami naucili pred 30 rokmi), a pritom chcu ziskat co najlepsi flek v offshore software housoch...

To je nasledok preskakovania desatroci postupneho vyvoja. Ono sa to utrasie, ale bude to trvat presne tie desatrocia co teraz preskocili...

Co je v Cine, k tomu sa vyjadrovat nechcem, pretoze neviem. Ten mur este stale stoji, a zda sa mi, ze postupne k nemu primurovavaju.

wek