MCU na Dalekom Vychode, was: kde vsade sa pouzivaju "bezne" MCU

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Březen 31 12:24:35 CEST 2011

S tou analyzou viacmenej suhlasim, akurat ze toto:

>PIC zadny cinan nedela,  [dovolil som si opravit preklepy]

IMHO nie je pravda. Jednocipov podozrivo podobnych PICom (najma 16tkoveho radu), aj ked mozno nie vzdy uplne identicke, najdete na kazdy prst desat. Podobne ako jednocipy podozrivo podobne na 68xx/650x. Len tak z fleku ma napadol Elantech; ale doma mam odlozenych minimalne tucet datasheetov od podobnych obvodov, a to ma vobec nezaujimaju.

>je zde absence kvalitniho placeneho
>vyvojoveho prostredi proto se PIC v cine nikdy nechytl.

To na druhej strane moze byt presne tak.

wek