OT na nedělní večer: LHC progress

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Sobota Březen 26 09:58:32 CET 2011

Zdravim,
  opet nezbyva nez podekovat za info :-). Ale zda se, ze se masine takove
troskareni nelibi, uz si zvykla na poradne energie i intenzity a tohle ji nejak
nedela dobre, soude podle prubehu poslednich dni :-). Nebo uz se nemuze dockat
technicke odstavky pristi tyden :-). Ale na to zvysovani intenzity se tesim,
zase bude na co koukat.
  Zdravi Pavel.