OT na nedělní večer: LHC progress

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Sobota Březen 26 10:15:52 CET 2011

je to zvlastne, ale uz som vypozoroval ze pri ustalenej prevadzke bez
zmien su najprv tak 1-2 tyzdne p[roblemy, postupne sa veci opravia a
vyladia a potom to bezi pomerne hladko.
Ked sa zmeni prevadzkovy mod tak su vzdy problemy a zase trva kym sa
veci vyladia.
Je to zvlastne, lebo vsetko je elektronika, ci tam tecie 6kA alebo len
2.5 malo by to byt jedno.
Ja sa uz tiez neviem dockat technickej odstavky, vtedy clovek nevidii
denne svetlo jak je tyzdne dlhy :-))
b.

btw. nechcem nejak tlacit, ale ako to vyzera s videom z prednasky? Uz to
definitivne zazdili? Pan uz ani neodpovedal na mail :-)