Bastleni a tak ... :-(

Zdeněk Materna zdenek.materna na gmail.com
Čtvrtek Březen 3 15:38:52 CET 2011

Dobrý den,

můžete prosím prozradit, kde jste ten externí DAC koupil? Taky jsem
uvažoval o stavbě něčeho podobného. Mám už dokonce nakreslené schéma.
Jinak mě váš příspěvek velmi pobavil :-) Z audiofilských diskuzních
fór mám podobný dojem...