Bastleni a tak ... :-(

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Březen 3 15:34:01 CET 2011

Zdravim,

tak jsem si myslel ze si neco po case postavim - externi audio DAC - po
tydnu overovani moznosti, variant, cen a prochazeni for jsem nakonec
zjistil, ze to co bych si rad postavil dela cinan za 128USD (+50USD
posta) v hlinikove krabici osazene (4x OPA627, ktery tady nekoupim pod
700Kc/ks) se vstupy koax, optika a USB a vestavenym sluchatkovym
zesikem, navic je to podle fotek udelane pekne - zadne letovani detma :-(
takze uz to mam v poste a z bastleni zase nic nebude

jinak po procteni tech audio for mam pocit, ze audiofilove jsou naprosta
(zatim neskodna) sekta. Krome toho ze jsou to vsichni krizenci netopyru
s delfinama, ktera bezne slysi jiter hodin v radech 50ppm, maji
absolutni sluch a neuveritelny literarni talent co se tyka popisu zvuku
(neco jako prvni kapitoly ve verneovkach - tolik pridavnych jmen jsem v
zivote neslysel), tak vsichni dodrzuji prisne, az bych rekl samurajske,
zasady provozovani audio retezce. Treba ze zesilovac je nutne zapnout
cca 1 hodinu pred poslechem a pak poslouchat maximalne 2 hodiny - dele
to uz pak nema smysl. Stejne tak je zcela nepochybne kazdy OZ dukladne
zajet - bezne OZ se zajizdeji 100-160h kdy pak hraji nejlepe. Dale jsem
se dozvedel, ze je velmi dulezite zahoret i propojovaci koaxialy,
protoze bez zahoreni to nehraje spravne - maji na to i prisne vedecke
teorie proc to tak je. Stejne tak plati unzus ze skvela cena za 1m
koaxialu je 700Kc (cituji "podarilo se mi koupit 4 kusy propojovacich
koaxialu po 700Kc kus - takze pohoda")
stejne tak se pouzivaji specialni kodovane slova oznacujici jednotlive
casti retezce - naprikal slovem "transport" je myslen zdroj signalu -
tedy treba CD prehravac nebo zvukovka

pokud se chcete odreagovat tak opravdu doporucuji tam zabrousit

jo a resila se tu tusim pred casem zivotnost medii - po 15 letech mi
zacinaji odchazet vypalovana CDcka - zatim jen znacka Verbatim (modry
povrch) - coz je duvod proc to cele podnikam - "transport" CD prehravac
nahradim slusnou zvukovkou v PC a veskera CD preleju do PC do WAV a hrat
budu pres externi DAC

--
Radek Vicek