Bastleni a tak ... :-(

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Březen 3 15:58:00 CET 2011

jojo link ja ho chtel dat rovnou ale zapomenl jsem:

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=110571120691&ssPageName=ADME:X:RTQ:US:1123
prodejce vyborne komunikuje behem 12h uz mam TN na DHL Expres

jmenuje se to Zero DAC - je na tom sympaticke, ze vsude jsou osazene
patice na IC takze se da laborovat

jedine s cim pocitam tak si vymenim asi ten potenciometr za nejaky ALPS
- tusim ze nekdo na nejakem foru zminoval, ze ten co tam je ma spatny
soubeh dole

jinak jeste pomerne horky kandidat byl:
http://www.audio-gd.com/Pro/Headphoneamp/Sparrow/SparrowEN.htm
ve verzi B s priplatkem 15USD za WM8741, ktery uz ma potak od ALPS

ale mel jsem strach ze prelezu 150euro limit a prislo mi to moc natesno
v krabici

Radek Vicek