Re: [OT] Zákony trhu (Cena snimacu do fotaku)

Pátek Srpen 19 10:21:28 CEST 2011

2011/8/19 d.petr <d.petr na post.cz>:
> To "konečně" se vztahovalo k této diskusi, že konečně dal někdo odkaz na něco konkrétního bez zbytečností. Sice tu někdo zmínil seniorské mobily už dřív, ale tip nedal (jestli ano, tak se dotyčnému omlouvám). Jinak zatím po nich podrobně nepátrám, protože mobil mi stále funguje výborně. Ale je fajn vědět, že se použitelné přístroje dají sehnat i dneska.

Zase, pod pojmem "použitelné přístroje" si každý představuje něco
jiného. Dobrý a jednoduchý mobil je i Nokia 3110 classic a její
bratříček 3109 (to samé bez foťáku, zřejmě jako odezva na poptávku po
takových telefonech, protože do některých firem je zákaz vstupu s
foťákem do výrobní haly).

http://www.nokia.cz/produkty/telefony/nokia-3110-classic

Nevím, jestli se ještě prodává (asi ne) a má barevný displej, ale když
jsem ho ještě používal jako služební, měl výdrž baterie cca týden a
byl jsem s ním spokojenej, teď mi leží v šuplíku, protože jsem přešel
na dual-sim. A má i bluetooth a vlastně i FM rádio a MP3 přehrávač.

Jednoduché mobily bez zbytečností pořád jsou, jen si je musíte najít.

Pavel Kadečka