[OT] Zákony trhu (Cena snimacu do fotaku)

Sobota Srpen 20 21:59:49 CEST 2011

No ja taky vybiral mobil pro rodice, ale ten kram pro seniory bych jim
teda nekoupil... To uz snad soutezi o cenu, co se jeste da v mobilu
ocesat aby se s tim dalo volat. Nakonec se naucili ovladat i normalni
starsi SE...
Kazdopadne, ja mam rad v mobilu vsechno, prijemne mne prekvapil Samsung
Galaxy ACE, takovy stred, foti fakt dobre (fotky v tisknutelne kvalite
10x15), Android 2.2 je skutecne pokrok, telefonovani bez problemu,
internet furt, co mi chybi to si stahnu jako aplikaci a do sluchatek
hraje taky skvele...  Nechapu, proc se nekdo brani integraci vseho v
jednom. Kdyz jsem v lese s coklama a zajima mne, jestli ten dest je
prehanka nebo nema cenu se schovat pod stromem, tak nemusim tahat
satelitni net a notebook ale jednoduse se na radar podivam v omezenem
prohlizeci, stejne jako na aktualni zpravy, nebo kdyz zabloudim nekde
autem, pustim si navigaci a nemusim mit v kazdem aute specialni pristroj
pro tyto pripady.  Nabijet se musi kazdy den ale to mi prijde jako
nejmensi problem.