Re: [OT] Zákony trhu (Cena snimacu do fotaku)

d.petr d.petr na post.cz
Pátek Srpen 19 10:11:21 CEST 2011

> Od: Pavel Kadečka <pavel.kadecka na gmail.com>

> Konečně? Ty už se prodávaj aspoň dva roky. Jinak si zkuste vytřídit na
> mobilmanii v katalogu mobilů přístroje s černobílým displejem, tj.
> jednoduché telefony - nikdy nezmizely z nabídky, Motorola C118, Nokia
> 1200, 1202 atd.

To "konečně" se vztahovalo k této diskusi, že konečně dal někdo odkaz na něco konkrétního bez zbytečností. Sice tu někdo zmínil seniorské mobily už dřív, ale tip nedal (jestli ano, tak se dotyčnému omlouvám). Jinak zatím po nich podrobně nepátrám, protože mobil mi stále funguje výborně. Ale je fajn vědět, že se použitelné přístroje dají sehnat i dneska.
PM