Nove radio bez CD Re: Problem s CD - autoradio Blaupunkt Malaga CD35

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Pondělí Listopad 22 18:20:04 CET 2010

Ozivim tohle vlakno..pred cca 14 dny prestalo CD hrat definitivne.
Chvili hleda a pak napise CD error a prepne se na radio.

Vcera jsem ho rozebral - hlava se zdala cista ale i tak jsem ji pro
jistotu umyl izopropylem. Podle ocekavani zadna zmena. Nic vic se s tim
zrejme delat neda krome vymeny hlavy coz se zrejme urcite nevyplati.
Mechaniku vyndam a pouziju ho nekam uz jen jako slusne radio - pokud
tedy nekdo nema nejaky osviceny napad.

Takze nove radio...mate nekdo nejaky tip na autoradio bez mechaniky
nejlepe na SDcko v horsim pripade na USB flash? Ptam se protoze
takovehle radio se tezko vybira bez prime zkusenosti.
Malokde se doctete jak snadno se listuje adresari, zda je to vubec umi,
jestli nejsou problemy s velkymi kartami atd.

Mate nekdo nejaky tip? Rozpocet tak cca 3.500Kc max.

P.S. Puvodne jsem myslel, ze neni problem si naladit nejake radio a
poslouchat jen radio, ale po cca 2h jizde kolem Lipna, kde byl slyset
jen CR1 (kde se drbala politika) a pak uz jen cca 10 rakouskych stanic
kde se vsichni stale jen modlili jsem usoudil, ze nutne mit i vlastni
zdroje.

--
S pozdravem
Radek Vicek