[OT] Hledam praci v Praze a okoli

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pondělí Listopad 22 17:41:45 CET 2010

Zdravim konferu,

omlouvam se za masivni OT, ale prislo "tlusty do tenkyho", moji zakaznici s
definitivni platnosti zacali setrit a nekteri pozapominaji platit faktury
(ci sami nemaji z ceho), tak hledam docela akutne jakoukoli moznost, jak
uzivit sebe a rodinu.

Je mi 41, mam prumyslovku (slaboproud), neco (asi malo) vim o elektronice,
neco (snad i dost) vim o IT, sprave systemu, Windows serverech a AD,
Exchange, neco (malo) o serverovych linuxech, Apache & MySQL - leta jsem
delal ruzne interni supporty, hotline, spravu atd., delal jsem i support
prodejniho oddeleni pro Centrum.cz - takova vsehochut, co nevim, vygoogluju
(nebo napisu jako OT do HW News :)

V soucasne dobe se zabyvam webdesignem a PHP a vsim okolo jako "one man
show" OSVC, takze si resim i problemy webserveru, ktere potrebuju k zivotu.

Anglictina mi, stejne jako nemcina a rustina, staci k tomu, abych si cetl
bez problemu na webu nebo napsal email, nazivo se domluvim jen s vypetim
vsech sil obou komunikujicich :)

Samozrejme s tim paralelne fotografuju, snad trochu umim nejakou produktovou
fotografii, katalogy a podobne veci, do toho jeste delam redaktora
fotoserveru (paladix.cz), takze i nejaky smysluplny text snad vyplodit umim
(a obvykle k tomu nepotrebuju mit za zady korektora, naopak, korektury delam
pro zbytek redakce).

Priznam se, ze mne svet IT trochu otravil a rad bych delal pokud mozno
cokoli jineho, idealne rukama - pokud mate nekdo manualni osazovaci linku
nekde v Praze ci okoli (bydlim v Hornich Pocernicich, tak idealne alespon na
stejnem brehu Vltavy) a hledate nekoho, kdo ji obsadi, rad bych se o nejake
podobne misto uchazel, pokud nekdo potrebujete osobniho ridice, zavoznika,
skladnika, vyhazovace - beru taky. A kdyby mel nekdo tip na rozumne misto v
IT, urcite take nepohrdnu, jedina nutna podminka je 20k nastup, niz jit
nemuzu (resp. ano, ale pak ne na plny uvazek), nebranim se zamestnaneckemu
pomeru ani praci na zivnostak, proste beru cokoli.

Pokud mate nekdo nejaky tip, ozvete se, prosim, soukrome, at nezapatlavame
konferenci.

Diky za pripadnou pomoc.

Pavel Kutina