Nove radio bez CD Re: Problem s CD - autoradio Blaupunkt Malaga CD35

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pondělí Listopad 22 18:35:10 CET 2010

Tuším Alpine nabízí autorádia na SD karty. Líbily se mně i designově, ale
bohužel barva podsvícení vůbec neladila s podsvícením zbytku auta. Takže
jsem nezkoušel.
Nakonec mám Pioneer DEH 5500UB (nebo tak nějak) a v pohodě sežere 16GB
flashku (má pouze USB konektor zezadu, speciální přání, aby mně nečuměl
flashdisk z rádia), akorát má dost zvláštní řazení dat podle času
nakopírování (zas jsem si díky tomu rozhodil víc alb od jednoho interpreta).
Jako jednu ze zásadních nevýhod spatřuji příliš krátkou informaci na
displeji. Zobrazí cca 20 znaků, což obvykle nestačí na název interpreta +
název skladby. Zobrazení z mp3info jsem vypnul, protože tam furt blikaly
zbytečnosti jako bitrate a podobně a pak jsem ani netušil, co hraje a za
jízdy se na to čumět moc dlouho nedá, aby to všechno problikalo (nebo se to
snad muselo problikat ručně). Procházet adresáře to taky umí, ale nikdy jsem
to nepoužil, mám tam asi 11GB hudby a hraje to od začátku do konce a pak
znova (což se stane obvykle zhruba za půl roku). Maximálně přeskakuju
písničky a výjimečně alba. A už se asi dva roky neprodává, ale existuje pár
následníků.
Asi jsem moc nepomohl, ale každopádně bacha i na tyto drobnosti, které jsou
v počítači normál, protože v autorádiích tyto věc až tak normál nejsou... :)