OT Autorsky zakon bylo Re: Osciloskop?

Petr Toąovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Čtvrtek Únor 25 09:58:12 CET 2010

To uz jsou dost komplikovane situace, zalezi jak se k tomu postavi ti
dani vyrobci apod. Ale treba ta uprava v aute je problematicka. Dobre,
udelal jsi to podle sveho nejlepsiho vedomi, ale pripustme ze bys to
zkazil a auto kvuli tomu za jizdy exploduje (extrem). Libilo by se ti
jako vyrobci auta za to nest odpovednost? Treba bys chtel nest
odpovednost jen za auto tak jak ho pustis do sveta. Je to skutecne
slozite, jednoznacne zavery jsou asi nemozne, je to o reseni pohledu jak
zakaznika a vyrobce a tady v diskuzi kupodivu prevazuje ten pohled
zakaznika.

Tosa