OT Autorsky zakon bylo Re: Osciloskop?

Miroslav Šinko sinkomiro@gmail.com
Čtvrtek Únor 25 01:25:43 CET 2010

Pridam sa k nazoru - suhlasim.
Uz som raz pisal o LG vezi, ktora 1) brumela a 2) po 2-3 dnoch
zabudala stanice. Brum vyriesilo prepajkovanie filtracneho C z jednej
dosky na druhu, zabudanie stanic vyriesilo pripajkovanie CRxxxx k MCU.
Oba zasahy vyzadovali preskumanie zapojenia.

Iny priklad. Mam auto relativne renomovanej znacky kupene "as is".
Klapku cirkulacie vzduchu (z vonku/vnutorny okruh) preklapa servo
BOSCH, ktore ma jediny 2-vodicovy riadiaci a zaroven napajaci vstup,
na ktorom je +12V alebo -12V (0V je neznamy pojem). Je v nom DC motor,
ktory pretoci kolecka=>zdvihaciu paku klapky do danej polohy podla
polarity, a potom nim CELY CAS, kym je zapnute zapalovanie, tecie
300mA. Zivotnost BOSCH serva je 1 az xxx dni (linky na fora so
staznostami mozem poslat na vyziadanie). No tak som si vymenil zhoreny
motor (laicky povedane... bol tam opaleny komutator), priviedol
seriozne napajanie, dobastlil koncove spinace a riadenie malym
AVR-kom. Skratka tuning jak svina. Porusil som nejake licencne
podmienky? Dobrovolne priznavam, ze som pozmenil krabicku serva
navrtanim dierok pre skrutky upinajuce spinace a dosku elektroniky.

miro