OT Autorsky zakon bylo Re: Osciloskop?

gatilo gatilo@centrum.cz
Čtvrtek Únor 25 01:40:48 CET 2010

 25.2.2010, 1:35:16

Bohuzel to chapete spatne. Kdyz si koupite neco, co ma sw a hw cast,
pak presto ze jste to koupil jako jeden celek, z pohledu zakona jde o
dve ruzne veci. A kazda je v jinem rezimu. HW si muzete libovolne
upravovat, pokud neni vyslovne uvedeno jinak, zatimco sw upravovat
nesmite, pokud opet neni vyslovne uvedeno jinak.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz