OT Autorsky zakon bylo Re: Osciloskop?

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Středa Únor 24 23:26:50 CET 2010

Původní zpráva ze dne 24.2.2010 od HW CNCnet.info:

> Pokud by platily normalni selske pravidla tak by mi nemel vyrobce SW
> branit licenci prodat jine osobe. Presto tech SW firem co tohle
> umoznuji najdes veeeelmi poskrovnu.

Proč by neměl bránit? Kdo by mu to měl zakazovat? Nějací soudruzi?
Držitel autorských práv si určuje pravidla. V mezích zákona,
samozřejmě. Nemusíš na tu smlouvu přistoupit.

> Pritom vyrobci nevznika zadna skoda - stale je v obehu jedna kopie
> SW za kterou dostal zaplaceno.

Ve většině licenčních smluv, které já znám, a jejichž software
používám, je to povoleno. Nicméně pokud si to držitel autorských práv
nepřeje, je to jeho právo.

Ale jinak to nic nemění na hlavním tématu tohoto vlákna.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601
ICQ: 21215917, Live: clexpert@clexpert.cz, Skype: callto://clexpert