OT Autorsky zakon bylo Re: Osciloskop?

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Středa Únor 24 23:17:43 CET 2010

Jeste jedna poznamka k te koupi licence na uzivani SW.

Pokud by platily normalni selske pravidla tak by mi nemel vyrobce SW
branit licenci prodat jine osobe. Presto tech SW firem co tohle umoznuji
najdes veeeelmi poskrovnu.

Pritom vyrobci nevznika zadna skoda - stale je v obehu jedna kopie SW za
kterou dostal zaplaceno.

Uz jsem to sem kdysi psal jak jsem se zhadal s firmou Eset ohledne
prevodu licence. Skoncilo to az v Bratislave a nakonec povolili, protoze
usoudili, ze nez nevyuzivana licence jsou porad lepsi penize za update
vir. DB. Jinak si myslim, ze by na to nepristoupili.

--
S pozdravem
Radek Vicek